ایران؛ محور اصلی کنفرانس خبری امروز مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی-راهبرد معاصر
حماس شهادت یحیی السنوار را تایید کرد ترامپ: دوست دارم ایران را موفق ببینم؛ فقط نباید سلاح هسته‌ای داشته باشند جلالی: موافقتنامه جامع ایران و روسیه در سفر رئیس جمهور به مسکو امضا می‌شود واشنگتن‌پست: حماس از توافق پیشنهادی بایدن حمایت می‌کرد تا اینکه نتانیاهو خواسته‌های جدیدی را مطرح کرد بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست پنتاگون: هیچ نقشی در عملیات ترور یحیی سنوار نداشتیم نماینده ایران در سازمان ملل: صدام را با وضع آشفته از سوراخ زیرزمینی بیرون کشیدند | شهید سنوار در میدان نبرد، با لباس رزم و نه در مخفیگاه به مقابله با دشمن پرداخت خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست رویترز: ترامپ در حال زمینه‌چینی برای به چالش کشیدن نتایج انتخابات در صورت شکست است نامه ایران به سازمان ملل درباره اتهامات تل‌آویو علیه تهران: حمایت ایران از گروه‌های مقاومت کاملاً مطابق با حقوق بین‌الملل است روایت هاآرتص از نحوه به شهادت رسیدن «یحیی السنوار» در رفح عراقچی از قاهره به استانبول رفت ارتش اسرائیل به حالت آماده باش درآمد

ایران؛ محور اصلی کنفرانس خبری امروز مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی

آژانس بین المللی انرژی اتمی با انتشار بیانیه از نشست مطبوعاتی رافائل گروسی با موضوع ایران خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۷ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 May 23
کد خبر: ۸۸۹۹۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای، قرار است در بعدازظهر امروز یکشنبه با حضور در یک نشست مطبوعاتی درباره ایران به سخنرانی بپردازد.

 

براساس، اعلام خبرگزاری رویترز وی قرار است در این کنفرانس خبری گزارشاتی را درباره تحولات مربوط به کار نظارت و راستی آزمایی آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای در جمهوری اسلامی ایران را به خبرنگاران ارایه دهد.

 

آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که نشست مدیرکل آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای، قرار است در مقر آژانس برگزار شود.

 

منابع خبری اشاره‌ای به موضوع دقیق این نشست نداشته اند، اما رویترز مدعی شده است که با توجه به گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال تمدید توافق ایران با آژانس، کنفرانس خبری درباره ایران خواهد بود.

 

آژانس بین المللی انرژی اتمی همچنین اعلام کرده است که نشست خبری گروسی قرار است ساعت ۱۴ به وقت محلی برگزار شود.

 

پیش از این، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که در حال رایزنی با ایران در خصوص تمدید توافق با آژانس هستند.

 

آژانس در این بیانیه تاکید کرده است که توافق سه ماهه ایران و آژانس و نظارت بر سایت‌های هسته‌ای این کشور که در تاریخ ۲۱ فوریه حاصل شد همچنان پابرجاست.

 

در این بیانیه آمده است: آژانس و ایران در حال رایزنی درباره اجرای تفاهم نامه موجود هستند و در این خصوص طی روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

 

آژانس بین المللی انرژی اتمی در این بیانیه خاطرنشان کرد: با ایران در حال مذاکره درباره تمدید توافق نظارت سه ماهه هستیم. این توافق در ۲۱ فوریه به امضا رسید و فردا آخرین روز از زمان تعیین شده این توافق است.

 

در این بیانیه آمده است: مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی طی روز‌های آینده در این زمینه گزارشی به روز شده را به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ارائه می‌دهد./ باشگاه خبرنگاران

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار